یک گلر و 3 مهاجم، انگیزه های بالای آبی پوشان سابق مقابل استقلال

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، از رقابتهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز ملاقاتی مهم بین استقلال و آلومینیوم برگزار می گردد که صندلی دو تیم تا پیش از این ملاقات به ترتیب با 15 و 10 امتیاز در رده های اول و دهم جدول است. پیروزی استقلال در این ملاقات به طور حتم منجر به ادامه صدرنشینی آنها در خاتمه هفته دهم شده و پیروزی آلومینیوم نیز تیم خطیبی را از میانه جدول به بالای جدول آورده و آنها می توانند حتی به حضور در جمع مدعیان هم امیدوار باشند.

یک گلر و 3 مهاجم، انگیزه های بالای آبی پوشان سابق مقابل استقلال

آلومینیوم امروز در حالی به میدان می رود که 4 بازیکن این تیم سابقه بر تن کردن پیراهن استقلال را داشته و شاید این موضوع امروز برای آنها انگیزه های مضاعفی را ایجاد کند.

اسماعیل شریفات قدیمی ترین بازیکن پیشین استقلال است که امروز برای آلومینیوم بازی می نماید. شریفات که سابقه گل زنی در دربی را هم دارد، از بازیکنان تاثیرگذار این فصل آلومینیوم است که امروز هم می تواند با حضور در ترکیب ثابت، اسباب زحمت برای مدافعان استقلال ایجاد کند.

حسین پورحمیدی سنگربان امروز آلومینیوم جوان ترین استقلالی در ترکیب این تیم و شاید شاخص ترین بازیکن امروز باشد. پورحمیدی که همچنان بازیکن استقلال است و به صورت قرضی برای آلومینیوم توپ می زند، عملکرد خوبی در تیم جدیدش داشته تا جایی که می توان او را از دروازه بانان خوب این فصل دانست. امروز قطعاً تقابل مهاجمان استقلال با پورحمیدی دیدنی خواهد بود.

جابر انصاری مهاجم پیشین استقلال که او هم مثل شریفات سابقه گل زدن در دربی را دارد، از جمله نفراتی است که امروز شانس بازی کردن برابر آبی پوشان را دارد. انصاری اخیراً بابت مطالباتش از آبی پوشان شکایت نموده و با مصاحبه ای که روز گذشته در مورد این بازی انجام داد، نشان داد بیشتر از استقلالی ها سابق برای این بازی انگیزه دارد.

مرتضی آقاخان دیگر مهاجم امروز آلومینیوم و پیشین آبی پوشان است. آقاخان در حالی استقلالی شد که با اوج بدشانسی روبرو شد و بر اثر دو آسیب دیدگی سخت، شانس حتی یک دقیقه حضور در استقلال را پیدا نکرد. آقاخان و پورحمیدی بدون بازی رسمی در استقلال از این تیم جدا شدند و امروز برای آلومینیوم بازی می نمایند.

ملاقات دو تیم استقلال و آلومینیوم امروز و از ساعت 16:30 در استادیوم آزادی برگزار می گردد و این 4 بازیکن پیشین استقلال می توانند انگیزه های زیادی برای بازی امروز داشته باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8851

به "یک گلر و 3 مهاجم، انگیزه های بالای آبی پوشان سابق مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گلر و 3 مهاجم، انگیزه های بالای آبی پوشان سابق مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید