115 شرکت ایرانی استانداردهای بین المللی دریافت کردند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی قلعه نوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این موضوع گفت: سال 99، از نظر مبادلات و تعاملات بین المللی سالی سخت و سخت بود، اما تلاش های معاونت علمی و فناوری برای گسترش تبادلات جهانی ادامه یافت و به نتیجه هم رسید.

115 شرکت ایرانی استانداردهای بین المللی دریافت کردند

وی افزود: یکی از اولویت های معاونت علمی در این چند سال، تسهیل ورود محصولات دانش بنیان به بازارهای بین المللی است. تحقق این هدف نیز سازوکارهای خود را دارد. اما تلاش ها به ثمر نشست و با وجود همه مسائل توانستیم ارتباط خود را با دنیا حفظ کنیم.

به گفته قلعه نوی، از دیگر تلاش های این مرکز، تسهیل ورود محصولات دانش بنیان به بازارهای دنیای پس از دریافت استانداردهای بین المللی است. سال گذشته، با تلاش مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری حدود 13 شرکت پیروز به دریافت استانداردها و مجوزهای بین المللی شدند. اما از شروع این برنامه تا به امروز 115 شرکت مجوزهای ورود به بازار دنیای را دریافت کردند.

رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین اظهار داشت: این شرکت ها و محصولات آنها وارد بازار دنیای شده و برخی از آنها به فروش بالایی نیز دست یافته اند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9723

به "115 شرکت ایرانی استانداردهای بین المللی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "115 شرکت ایرانی استانداردهای بین المللی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید