توصیه هایی برای حفظ سلامت بچه ها در مقابل کرونا

به گزارش جعبه مهر، فارس/کارشناس ارشد ویژه نوزادان و دکترای تخصصی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ویروس کرونای انگلیسی بر روی بچه ها هم می تواند تاثیر داشته باشد و بچه ها را نیز مبتلا به بیماری کووید کند به همین دلیل توصیه می گردد تا جایی که امکان دارد بچه ها در اجتماعات عمومی به هیچ عنوان حضور نداشته باشند.

توصیه هایی برای حفظ سلامت بچه ها در مقابل کرونا

-اعظم الساق، کارشناس ارشد ویژه نوزادان دکترای تخصصی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز: بر اساس برنامه های سازمان بهداشت جهانی بچه ها زیر یک سال احتیاج به استفاده از ماسک ندارند.

توصیه می گردد شیرخوار را داخل سبدهای حمل قرار دهیم و روی سبد حمل را با پارچه نازک بپوشانیم و با این کار یک ماسک خیلی عظیم برای محافظت از شیرخوار طراحی نموده ایم

براساس برنامه های سازمان بهداشت جهانی برای بچه ها زیر دو سال هم احتیاج به استفاده از ماسک نیست اما در بچه ها با سن بالاتر تا آن جایی که امکان دارد و بچه ها اجازه می دهند باید از ماسک استفاده کرد به شرط اینکه کمتر با دست با ماسک بازی نمایند و به ماسک دست نزنند زیرا این دست زدن می تواند عامل انتقال ویروس باشد و خطر ابتلا را چند برابر کند.

ویروس کرونای انگلیسی بر روی بچه ها هم میتواند تاثیر داشته باشد و بچه ها را نیز مبتلا به بیماری کووید می نماید توصیه می گردد تا جایی که امکان دارد بچه ها در اجتماعات عمومی به هیچ عنوان حضور نداشته باشند.

براساس برنامه های سازمان بهداشت جهانی بچه ها بالای 5 سال حتما باید از ماسک استفاده نمایند و برای بچه ها زیر 5 سال در خانه ماندن است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9746

به "توصیه هایی برای حفظ سلامت بچه ها در مقابل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای حفظ سلامت بچه ها در مقابل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید