خانه فرهنگ ایران در بمبئی به بزرگترین نمایشگاه غرب هند دعوت شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران ، شهر پونا به عنوان مرکز آموزشی استان ماهاراشترا شناخته می گردد که علاوه بر کارخانجات بزرگ و مادر، دارای دانشگاه ها و موسسات آموزشی برتر نیز در هند است؛ بنابراین، هرساله نمایشگاه کتاب پونا بوک فر که بزرگ ترین نمایشگاه غرب هند است، برگزار می گردد.

خانه فرهنگ ایران در بمبئی به بزرگترین نمایشگاه غرب هند دعوت شد

این نمایشگاه با حضور ناشران مطرح از کل استان های هند و بیش از 100 غرفه و روزانه با حضور دو هزار بازدید کننده و خریدار در مجتمع تجاریCreaticity منطقه Yerwada شهر پونا برگزار می گردد.

در این نمایشگاه، علاوه بر ناشران مطرح هندی، مؤسسات آموزشی و نهادهای فرهنگی خارجی مستقر در هند که در زمینه صنعت چاپ و نشر و فرهنگ و هنر فعال هستند، نیز حضور گسترده دارند و محصولات نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

در حاشیه این نمایشگاه، کنفرانس های خبری و دیدار ها با نویسندگان و خبرنگاران مطرح نیز با حضور دانشجویان مؤسسات آموزشی و علاقه مندان هندی برگزار می گردد.

هدف اصلی این نمایشگاه، عرضه آثار و محصولات تازه در صنعت نشر و چاپ کتاب، ترویج ادبیات، فرهنگ و صنعت جهانگردی در نشریات است.

خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی می تواند با حضور در این نمایشگاه علاوه بر نمایش کتاب ها و محصولات فرهنگی درباره فرهنگ و جهانگردی ایران نیز به بازدیدکنندگان خدمات ارائه کند.

به گزارش ایبنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیست ویکمین نمایشگاه کتاب شهر پونا، 19 تا 23 مهرماه در شهر پونا برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11353

به "خانه فرهنگ ایران در بمبئی به بزرگترین نمایشگاه غرب هند دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه فرهنگ ایران در بمبئی به بزرگترین نمایشگاه غرب هند دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید