نانسی پلوسی: ترامپ، کوشش های جهانی برای مقابله با کرونا را فلج می نماید

به گزارش جعبه مهر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اقدام تازه رئیس جمهور این کشور در خارج ساختن ایالات متحده از سازمان جهانی بهداشت انتقاد کرد.

نانسی پلوسی: ترامپ، کوشش های جهانی برای مقابله با کرونا را فلج می نماید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اقدام روز سه شنبه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در خارج ساختن ایالات متحده از سازمان جهانی بهداشت انتقاد کرد.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و از اعضای حزب دموکرات این کشور در توییتی نوشت: خروج رسمی رئیس جمهور آمریکا از سازمان جهانی بهداشت در حالی که این سازمان در حال هماهنگ سازی مبارزه جهانی با بیماری کووید 19 است، اقدامی به واقع بی معناست. در حالی که میلیون ها نفر جانشان در خطر است، رئیس جمهور آمریکا در حال فلج کردن کوشش های جهانی برای شکست این ویروس است.

دونالد ترامپ سه شنبه به وقت تهران به طور رسمی ایالات متحده را از سازمان جهانی بهداشتخارج کرد. باب منندز سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی متعاقب آن در پیغام توئیتری با ناهماهنگ و هرج و مرج توصیف کردن نحوه واکنش دولت ترامپ به شیوع ویروس کرونا، نوشت: این اقدام باعث حفاظت از منفعت یا زندگی آمریکایی ها نمی گردد و آمریکایی ها را بیمار و تنها می نماید.

دانشگاه جانز هاپکینز در جدیدترین آمار و ارقام خود گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، 58 هزار و 292 مورد جدید به مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا آمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به دو میلیون و 994 هزار و هشت نفر برسد.

از طرف دیگر، طبق این آمار و ارقام، در 24 ساعت گذشته، یکهزار و 171 مورد جدید در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار کلی قربانیان کووید-19 در این کشور به 131 هزار و 455 نفر افزایش یافت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6711

به "نانسی پلوسی: ترامپ، کوشش های جهانی برای مقابله با کرونا را فلج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانسی پلوسی: ترامپ، کوشش های جهانی برای مقابله با کرونا را فلج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید