هوای اهواز ناسالم است

به گزارش جعبه مهر، بر اساس این گزارش ایستگاه های اهواز استانداری، اهواز پادادشهر، اهواز اداره کل محیط زیست، خرمشهر، سوسنگرد، شوشتر و ماهشهر هوا ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

هوای اهواز ناسالم است

شاخص هوای اهواز امروز بر اساس اعلام سامانه پایش هوای کشور ناسالم گزارش شده است.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 16 امروز شاخص کیفیت هوا بر اساس مقدار گیری ذرات معلق با مقدار 2.5 میکرون در ایستگاه اهواز حفازی با شاخص 155 میکروگرم بر متر مکعب به عنوان ناسالم اعلام شده است.

بر اساس این گزارش ایستگاه های اهواز استانداری، اهواز پادادشهر، اهواز اداره کل محیط زیست، خرمشهر، سوسنگرد، شوشتر و ماهشهر هوا ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

هوای مابقی شهرستان های استان در شرایط قابل قبول قرار گرفته است و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان امروز در شرایط پاک نبوده است.

روز گذشته نیز هوای اهواز در شرایط ناسالم قرار داشت.

در شرایطی که هوا ناسالم است افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی ، سالمندان و بچه ها باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری نمایند و افراد دیگر باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

براساس طبقه بندی پنجگانه اجرا شده در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا 50 هوا پاک، از 51 تا 100 هوا قابل قبول، از 101 تا 150 هوا ناسالم برای گروه های حساس، از 151 تا 200 هوا ناسالم برای همه گروه ها، از 201 تا 300 هوا بسیار ناسالم و از 301 تا 500 شرایط کیفی هوا خطرناک است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11340

به "هوای اهواز ناسالم است" امتیاز دهید

1 کاربر به "هوای اهواز ناسالم است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای اهواز ناسالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید